15 August 2024

Bersih Rumah Maulana

Alhamdulillah...

Rumah ni antara rumah yang paling banyak makan modal...

Paling banyak aku pening kepala...

Paling menitiskan airmata...

Paling banyak pengalajman..

Paling banyak aku kena...
Kena dengan penipu Andra
Kena dengan nasihat lan..
Kena dengan kak mah dan keiri..
Kena dengan megat..
Kena dengan kojet..
Rumah terpaling segalanya..
Kos rumah ni tak tau nak cerita..
Habis simpanan aku korek...
Duit gaji pun guna..
Peluh dan keringat usah kira lah...
Harini aku minta tolong ady bersih dan buang longkang lama...
Potong rumput bersih halaman Rm150.00
Buang longkang lama Rm200.00
Siap tolong buang lagi batu longkang tu..
Memang banyak kerja..
Dari kul 9 pagi sampai kul 1.30 tghari..
Bila dah banyak sangat kena dengan orang ni..
Bertemu jugak orang yang baik..
Begitulah kitaran hidup kita..
Semoga Allah swt permudahkan urusan aku dan rumah ni...

No comments:

Post a Comment

Pelepasan cukai Tahun 2014

Jangam lupa untuk simpan semua resit berkaitan..