07 January 2024

Tiada Jawatan

 Alhamdulillah ..

Sudah tak jadi bendahari lagi...

04/01/2024 

Khamis malam jumaat...

Surau depan rumah aku ni buat mesyuarat agong bagi pemilihan AJK sessi 2024/25..

Sepertimana sebelum ini memang aku adalah bendahari sejak 2017...

Tapi tahun ini memang aku tekad tak nak dah pegang jawatan sebagai bendahari surau...

Elok aje pas pembubaran ajk lama..

Terus aku bangun keluar..

Buat2 sakit perut..

Then.. Selamat... Hehe..

Terlalu banyak konflik bila berada dalam jawatankuasa ni..

Bila kita tak boleh dengar arahan dan hanya nak orang terima arahan sahaja..

memang agak susah nak berurusan...

Cukuplah aku datang ke surau sebagai ahli jemaah biasa sahaja...

Bila berada dalam ajk ni pening kepala.....

memang agak susah...

Konflik merata-rata...

Mungkin gaya pemikiran kita berbeza-beza....

So sekarang aku dah free...

Semoga tahun ini aku lebih fokus pada kejayaan... 

lebih baik daripada memikirkan konflik yang tak habis2..

Next.....

No comments:

Post a Comment

Rahsia Kejayaan Bersama

Rahsia orang Cina bina kekayaan.  1. Bantu adik-beradik.  Dalam keluarga Cina, kalau anak sulung tu jutawan, dia akan share rahsia bisnes da...