01 January 2024

Tahun 2023 Apa Kejayaan Aku?

 Alhamdulillah segala puji bagi Allah swt Tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyantun...

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW.. 

Penghulu segala Anbiya'...

Kedua ibubapa, guru2, keluarga tercinta semua...


Disini aku nak recall balik apa yang dah aku buat sepanjang tahun 2023 ini...


1. Jual rumah taman mentiga ( Rumah Lelong Ke-3 )

- Jual Feb tahun 2023, setel Jun 2023

2. Buku Yang Berjaya Di habiskan 2023 ( 6 Buah aje..)

i- Wang Emas - Zulkifli Shafie

ii- The Simple Path To Wealth - JL Collins

iii- Teroka Sains 1- Dr Wan Fahmi

iv- Mudahnya menjemput Rezeki - Fathuri salehudin

v- 11 Amalan Memiliki Kekayaan - Ebit Lew

vi- Road To Resign - Hasfiza Hassan


3. Menulis 52 kali  posting di blogspot ( Satu Pencapaian Luar Biasa )

4. Mendowngrade Kereta daripada Hilux 2.5 G kepada Axia G 1.0

- Penjimatan kewangan sebanyak RM600.00

- Baby step 2 ( Dave Ramsey )

5. Berjaya Menyah tagih Chess.com

6. Berjaya Pumping 10X setiap hari

- Bermula bulan Nov

7. Berjaya Merekod Fail Resit LHDN

8. Berjaya Beli Rumah lelong Di Gambang.

9. Berjaya Saving 1K dari kenaikan gred.

10. Masuk bertanding boling pekdis di daerah ( No3/15 ) di kuantan plaza ( No23/30 )


Aku rasa ini je yang aku ingat untuk kali ini...

Semoga Tahun 2024 Menjadi Lebih Cemerlang..

Buat dulu.. 

Tulis Kemudian...

" 2024 Year Of Excellence "

InsyaAllah Jika Di Izinkan Oleh Allah swt....


No comments:

Post a Comment

Rahsia Kejayaan Bersama

Rahsia orang Cina bina kekayaan.  1. Bantu adik-beradik.  Dalam keluarga Cina, kalau anak sulung tu jutawan, dia akan share rahsia bisnes da...