10 January 2024

FIRE

Financial Independence Retire Early
Afyan Mat Rawi 
MukaSurat 368
RM49.00

Buku ni adalah buku yang sedang aku baca..
Buku berkenaan Money Matter...
Tentang prinsip kewangan..
Cuma tak taulah aku tak rasa buku ni satu buku yang dapat menarik perhatian aku..
Sebab kebanyakan isi dalam ni lebih kepada motivasi dan perkongsian maklumat dari luar..
Maksudnya bukan dari pengalaman sebenar penulis.. 
Kalau korang baca buku kat luar tu kebanyakannya sama je isinya..
Pada aku, aku lebih suka kalau isi buku ni datang dari pengalaman penulis...
Kerana setiap kita melalui pengalaman hidup yang berbeza..
Jadi, memang kebanyakan kita suka nak tahu kisah hidup atau kejayaan orang lain...
So, itu pada pendapat aku secara peribadi..
Kalau nak menambahkan lagi ilmu pengetahuan dalam bidang kewangan..
Buku ni korang must read..
Tambahan ilmu kewangan...
Semoga ada clue kalau korang tengah mencari review buku ni..

No comments:

Post a Comment

Rahsia Kejayaan Bersama

Rahsia orang Cina bina kekayaan.  1. Bantu adik-beradik.  Dalam keluarga Cina, kalau anak sulung tu jutawan, dia akan share rahsia bisnes da...