07 December 2023

Flushing Aircond

 Baru ni aku gi kedai kautsar aircond...

Saja ingat nak tanya2 je dulu...

pastu dia kata boleh buat dalam masa 1 jam je...

aku tanya harga berapa dia nak dalam RM180.00

Aku rasa macam okay aje..

Kebetulan kete yang ada tu dah nak siap...

Terus deal kasi jadi jelah...

Tengah duk tunggu tu..

Al Fadhil Baha mesir tepon...

bersembang dengan dia kat 45 minit..

sedar2 kereta dah siap..

masa tengah bercakap tu dia tanya nak tukar filter aircond tak...

aku angguk ajelah...

Dah siap tu aku tanya...

Berapa harga bang...

total semua dalam RM200

Sekali filter...

okay lah tu...

Haaaaaa.... baru sejuk kereta ni...

Setel bab aircond...

NEXT...


No comments:

Post a Comment

Rahsia Kejayaan Bersama

Rahsia orang Cina bina kekayaan.  1. Bantu adik-beradik.  Dalam keluarga Cina, kalau anak sulung tu jutawan, dia akan share rahsia bisnes da...