30 July 2020

Mancing Siakap 4Kg..


Assalamualaikum wbt..
Di sini aku nak kongsikan skit hasil mancing kakap putih ( tempat rahsia) hahaha.. area kat tepi umah aku je..
Sebelum aku delete gambar dalam phon aku yang dah makan space ni elok aku tampal kat sini.. Bila2 masa aku nak tengok semula aku buka kat blog ni jelah..
 Antara hobi aku juga adalah memancing.. jadi sekurang2 nya seronoklah juga ada pengisian kat blog aku nih.. ye dak.. 
 Ini duk kosong gitu je..  aktiviti banyak cuma aku je tak rajin nak menulis.. harap2 adalah manfaatnya bila dah mula rajin nak ber kongsi..
 Okay ni gambar2nya ya..





No comments:

Post a Comment

Salam Ramadhan

 Selamat Menyambut Ramadhan Ke 7 Dah tujuh hari menyambut Ramadhan... Lupa dan  sudah lama tak update blog.. Tak tau mana silapnya nih.. Tun...