11 October 2009

Salam Perkenalan..

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera..

Pertamanya, saya memanjatkan rasa syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah kurnia dan inayahNya saya dapat menyiapkan blog berkenaan simpanan dan pelaburan emas ini. Mungkin ini adalah satu cabang usaha untuk mempelbagaikan lagi informasi tentang pelaburan mengenai emas di malaysia ini.
Kita sedar bahawa kepentingan untuk menyimpan emas sebagai insurans kewangan dan kekayaan kita sekiranya berlaku perkara-perkara yang tidak di ingini sangatlah penting.
Emas adalah penyimpan nilai terhebat sepanjang zaman. Dahulunya manusia menggunakan emas sebagai urusan jual beli bagi sesuatu barang, namun sekarang emas lebih dikenali hanya untuk barangan perhiasan dan status individu.
Dengan perubahan zaman dan kemajuan arus peredaran masa emas telah menunjukkan nilai mutunya yang standard sejak dahulu sehinggalah ke hari ini.
Apabila berlakunya krisis ekonomi global pada hari ini, manusia beralih memandang emas sebagai pengikat nilai kekayaan mereka.Jika anda ingin melaburkan wang anda maka laburlah dengan emas.
Sekian dahulu post pertama saya kali ini. Semoga berjumpa lagi.

No comments:

Post a Comment

Rahsia Kejayaan Bersama

Rahsia orang Cina bina kekayaan.  1. Bantu adik-beradik.  Dalam keluarga Cina, kalau anak sulung tu jutawan, dia akan share rahsia bisnes da...