28 November 2023

Patah tumbuh hilang berganti.

 Part 2

 Hari jumaat tu { 17/11/23 } dalam kul 2.30pm..

team mytukar air putih dah tunggu siap kat Ambank jalan beserah..

pas jumpa salam tangan..

masuk ambik nombor terus ke kaunter...

dia tanya berapa lagi baki hilux yang tinggal...

check tengok ada lagi rm32,436.35

Sebelum tu dia bagitau Mytukar charge dalam rm700.00

aku okay ajelah...

Selesai dia bayar baki pinjaman kereta tu..

terus kitorang masuk dalam hilux tu..

buat urusan tukar nama...

tukar nama dalam kereta aje...

siap thumbprint bagai kat situ...

lebih kurang 30 minit siap sembang semua..

dia bagitau duit baki akan masuk dalam tempoh 24jam...

takpelah aku okay aje...

lepas serah kunci aku pun beredar ajelah..

Gi hantar kak de berenang..

lepak kat taman jap...

lebih kurang petang tu sekitar kul 4.45pm

Mytukar wsap bagitau dah terima kereta tu...

dalam kul 5.40pm gitu..

aku saja tengok Mae maybank..

Peh..

masuk dah baki jualan tu...

hari yang sama jugak masuk duit baki jualan tu...

Aku kira senang betul berurusan dengan team mytukar ni...

Memang jaminan 100% lah selamat...

Okay sekian sahaja jalan cerita jualan kereta hilu aku pas guna sekitar 6 tahun..

Adius Amigos....

No comments:

Post a Comment

Rahsia Kejayaan Bersama

Rahsia orang Cina bina kekayaan.  1. Bantu adik-beradik.  Dalam keluarga Cina, kalau anak sulung tu jutawan, dia akan share rahsia bisnes da...